۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

رییس شورای شهر اردکان:

یکی از معابر اردکان به نام «نماز» نامگذاری می شود

یکی از معابر اردکان به نام «نماز» نامگذاری می شود

یزد- رییس شورای شهر اردکان با تاکید بر لزوم توجه جدی به حوزه نماز، از نامگذاری یکی از معابر شهر اردکان به نام «نماز» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نوریان، بعدازظهر امروز در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر اردکان که با حضور دبیر شورای اقامه نماز شهرستان اردکان برگزار شد، از نماز به عنوان اصلی‌ترین وظیفه دینی مسلمانان یاد کرد و افزود: تمهید، تبلیغ، ترویج و تعمیق نماز از جمله وظایف ما در مسیر بندگی است و باید در راستای اقامه آن و ترویج این فریضه الهی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به کار فرهنگی در حوزه نماز تصریح کرد: صرف ابلاغ دستورالعمل و بخشنامه برای تبلیغ ترویج نماز کافی نیست و ناگزیر از کار فرهنگی گسترده در این حوزه هستیم تا با نهادینه کردن مسئله نماز بر بسیاری از مشکلات موجود جامعه فائق آییم.

نوریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان در این راستا گفت: ساماندهی و تجهیز نمازخانه‌های موجود در پارک‌ها به‌ویژه پارک آزادی، کمک به رفع مشکلات برخی مساجد و مشارکت در احیا و بازسازی مساجد از جمله اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری معابر و میادین به نام نماز جزو مطالبات شهروندان و ستاد اقامه نماز است از نامگذاری یکی از معابر شهر اردکان به نام نماز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 5976285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha